Вы можете смотреть порнуха на халяву– на нашем сайте, убедись в этом сам.

– Нічого страшного, травми поверхневі, всередині пошкоджень немає. Вона не дівчина, але дефлорація сталася не зараз, а значно раніше. Може їй якийсь предмет намагалися ввести, пляшку наприклад, поговоріть з нею, матері вона повинна освідчитися.
– Уперта вона, сладующую немає!
– Рано їй, мабуть, статеве життя вести.
– Одна виховую, без батька, зовсім від рук відбилася.
Я вийшла з-за ширми, вони припинили говорити про мене. Коли ми з мамка вже підійшли до дверей, доктор нам навздогін і каже:
– Почаще подмываться з дитячим милом, і нехай сохне, нічим не закривати, скоро пройде.
Мама залишилася доктора дякувати, а я на вулицю шмигнула.
До чого ж у нас в селищі плітки швидко розходяться. Не встигла я від лікарні толком відійти, вже проїхав повз на велосипеді пацаненок, зупинився і мені навздогін:
Тонька – донька
рвана піздонька
Я прикинув, далеко зупинився, не наздожени.
– Каркать будеш, зараз тобі господарство твоє відірвіть, недоносок!
крикнув, і пішла далі. Так нет, прямо біля будинку, на паркані ще двоє таких же оболтусов сидять:
За пиздой Мохнатий
Вдарили гранатой
Граната підірвалися
пиздой заулибалась
Поети недоделанние! Цих вже спробувала отловить. Куди там, шуганулі, як коти шкодлівие. Ладно, ще не вечір, цього я так не залишу. Потім все одно вуха оборву.
Весь день і нікуди не виходила, залізивала рани. А до ночі не витримала, втекла до танцмайданчики. Мама думала, що я сплю, а я в віконце вилізло, перший поверх, низько зовсім. І через поле, на торфобрікетний, на танці. Дещиця побачила, ноги ослабли, в низу живота пустота утворилася, прямо смикає всю. А тут ще якась белобрисая мокрощелка Толик на шию вішається. Я розлютило від такого нахабністю, підскочила, за волосся сучка і давай заметілі. Всю рожу їй ісцарапала. Вона, дура, відбиватися, ну я їй по ниркам Коленко та ногами топтати. Тут мене Толик оттащил. Белобрисая швидко зібрала сопли и сдриснула. Від Толіка я вже не відходила ні на крок. Обнімав за шию, переможно поглядаючи на інших дівчат.
На торфобрікетном я часто буваю і місцеві мене знають. А тут краля какая-то підходить, будує із себе, ніс задрала. Акуратно така -. Приїжджаючи небось, міська.
– Дівчата вели передати, щоб ви спідницю довшою надягали, а то коли танцюєте, у вас труси видно.
Стоять зграйки осторонь, сміються, черти! А ця осмелела:
– А від себе я хочу додати, що танцюєте ви дуже вульгарно!
– Насчет боягузів, передай, – кажу, – своїм швабра, що я не ношу труси-так вентиляція краще, не так оселедцем пахне, як від вас, а з-під спідниці це ліфчик виглядає. І танцую, як захочу, був би хуй – танцювала б на хую. А що на <ви> зі мною – це добре, значить поважаєш. Так, що сьогодні бити не буду – вали давай.
Та ніс ще вище задрала, різко повернулася і повільно так до своїх похіляла.
– Ні риса вона мене не поважає! – Нарешті дійшло до мене.
– Гребує, знущається і ще морду воріт. Ну,! Погоди, я це так не залишу!
Вже біля будинку, в тіні у забору, коли Толик заліз до мене під кофту і став щіпать за цицкі, я так обмякла, що забула про вчорашній страх і біль. Я вже була готова спробувати ще раз. Але тут з під’їзду вийшла сусідка. Толик відштовхнув мене, злегка грюкнула долоньку по заднице:
– Ладно, пили спати. Мені сьогодні ніколи. Справа є.
Руки в штани, засвістел і пішов у темряву.
Вы можете смотреть порнуха на халяву– на нашем сайте, убедись в этом сам.
Будинку мамка вже чекала мене. Злая, із сіткою в руках.
– Шкура на тебе горить! Засеку подлюку!
І за мною. Я кулею в ванну. Ледь встигла у мамка перед носом двері захлопнуть. Уселась на підлогу, спиною до холодної чавунній ванні, а ногами вперлася у двері. Мамка коли злая, така сильна, чуть двері не виламали. Але у мене ноги міцні, утримала. Так залишок ночі і просиділа на холодному підлозі. Я і від вітчима так рятувалася, поки він ще з нами жив:

Tags:

Leave a Reply

