Внимание, сайт содержит фото орального секса– тебя порадует!

Сівбу в машину Ірина Миколаївна з жалість подивився на Сергія.
– Раб, незабаром ми расстанемся, мені дуже шкода тебе відпускати, але нічого не вдієш, ти вже належить іншій пані.
Вони виїхали за місто і незабаром приїхали елітне котеджне селище. Під’їхав до великих чавунним, ковані ворота, машина зупинилася, ворота відкрилися, і вони в’їхали на територію. Припаркований машину біля будинку, Ірина Миколаївна сказала:
– Виходить, поїздка закінчилася, як тільки увійдемо до дому, не забудь стати на коліна.
– Слухаю Пані.
Вони ввійшли до дому, до них назустріч вийшла дуже гарна жінка. Зростанням вона була близько метра вісімдесят, натуральної блондинкой з блакитними очима, прямим аристократичним носом, який надавав її красивому особі вираз хіщніци. У неї були тонкі червоні губи і широкі вилиці, але вони аж ніяк не робили її обличчя не гарним, а навпаки, додавали їй своєрідний шарм. У всіх її рухах відчувалася властность і сила, створювалося таке враження, що вона була народжена, щоб підпорядковувати собі людей. Вона була одягнена в махровий халат, сягає до підлоги, але під ним явно проглядалися красиві, довгі, стрункі ноги і гнучка, спортивна, витончена фігура. Халат на рівні грудей був, трохи розкриті і з розрізу було видно ідеальної форми грудей середнього розміру.
Сергій відразу знизився на коліна перед цією жінкою, він здивувався, що Ірина Миколаївна, теж не знімаючи шуби і чобіт, стала на коліна й поповзла до неї.
– Пані, я привезла Вашого раба.
– Я, бачу, ти де-не-чому його навчила.
– Я, намагалася Пані, дати йому перші навички, щоб він знав, що його в подальшому чекає, а далі виховувати його Ви будете самі. Дозвольте мені поцілувати Ваші тапочки та убить на роботу.
– Целуй.
Але, як тільки Ірина доторкнулась губами до однієї тапочки, Вікторія Павлівна інший з силою притиснула її голову до підлоги.
– мразь, ти посмів мене сьогодні розбудити раніше часу, тобі це просто так не пройде.
Ірина намагалася, что-то заперечити, але слова погано виходили з її рота.
— Пані, я не хотіла Вас будити, я думала, що ви прокинулися.
– Менше треба думати, ти ж знаєш, що я рано не встаю. Отримаєш за свій проступок покарання, а зараз умативай на свою роботу, пізніше я подзвоню тобі.
– Спасибі Пані.
– Ну, а ти, що застиг, як статуя, рано я тебе похвалила , швидко повністю роздягатися і ползі в кімнату.
Сергій хотів підвестися з колін, щоб роздягнутися, але грізний окрик Пані зупинив його.
Внимание, сайт содержит фото орального секса– тебя порадует!
– Я тобі хіба давала дозвіл підніматися з колін, знімав свої лахміття на колінах
– Пані, мені незручно так, – спробував заперечити Сергій.
Як тільки він побачив цю дівчину, відразу зрозумів, що в порівнянні зі слідчим, це була справжня Пані, з великої літери . На душі у нього стало тоскно, він зрозумів, що з влади цієї жінки йому ніколи не вирватися. Всі ці думки швидко промайнули у нього в голові.
– Яке мені справу зручно тобі чи ні, а за те, що ти Задумав пререкаться зі мною, будеш покараний. Швидко роздягатися, мені набридло тут стояти і чекати тебе.
Сергій зняв куртку, черевики, светр залишився в джинсах і одній футболці.
– Я не пойму, ти надо мною знущатися або дослідив моє терпіння . Я ж наказала, повністю роздягнутися. Це означає, що потрібно з себе зняти все, я изъясняюсь українською мовою, а не іноземною.
– Для мене це якось незвично.
– Урод, ти мене дістав, прю зі мною Задумав, я зараз же подзвоню Ірке, і вона упечет тебе по повній програмі, років так на десять.
– Не треба дзвонити, вибачте мене, я все зроблю, що ви скажете.

Tags:

Leave a Reply

