Всё сосёт в машине? Ты его нашел!

Сидячи на стільці Лена, спостерігала, як дівчина завантажували продукти в візок. Від нічого робити вона завела з прибиральницею розмова:
-Скільки ти отримуєш за свою роботу?
-Вісім тисяч, – відповіла дівчина.
-Вісім тисяч, на тиждень?
-Ні, що Ви в місяць.
-�? что тебе цих грошей вистачає, щоб прожити місяць? – В голові у Лєни не могло поміститися, як можна було прожити на ці гроші цілий місяць, вона іноді в день витрачала в три рази більше.
-Так, мені однієї багато не треба.
-А іншу роботу не пробувала знайти, щоб більше платили? Ти, що живеш один?
-Так, у мене немає батьків і немає ніяких родичів, я виховувалася в дет. будинку, а коли мені виповнилося 16 років мене звідти випустили. На роботу дуже важко без утворення влаштуватися, так нікуди особливо не беруть, тому й довелося піти в прибиральниці.
-А, де ж ти живеш?
-Мені повинні були дати квартиру, але дали тільки кімнату в гуртожитку, сказали, що квартир поки що немає, дадуть пізніше.
В голові у Лєни несподівано дозрів план, перетворити цю тендітну дівчину в свою невільницю.
-Я поговорю з матір’ю, щоб додала тебе зарплату до десяти тисяч, тільки попрацював ще півтора роки у неї нікуди не уходи. Я закінчу навчання і устрою тебе на хорошу роботу, у мене є круті зв’язку. Просто ти мені сподобалася, і я хочу допомогти тобі.
Всё сосёт в машине? Ты его нашел!
Дівчина дуже зраділа, що їй підвищать зарплату, а в майбутньому ця гарна дівчина обіцяла влаштувати на гарну роботу. Вона довезла на візку продукти до Ленино машини і завантажили їх у багажник. І тут Лена подумала, що будинки пакети доведеться їй розвантажувати самої, у домробітниці, яка приходила до них убираться, сьогодні був вихідний, тому вирішила взяти дівчину з собою, а потім привезти назад в магазин.
-Поки догружай продукти і нікуди не йди, я зараз прийду, сказала Олена.
Вона підійшла до завідуючої і сказала, що на часок забере прибиральницю. Підійшовши до машини Лена, запитала:
-Як тебе звати?
-Світу, – відповіла дівчина.
-Сідай в машину, зараз поїдемо до мене додому я відразу ж поговорю з матір’ю насчет додавання тебе зарплати.
Світла зраділа такому раскладах, вона могла хоч трохи відпочити від своїх обов’язків на роботі, а заодно й покататися по Москві в машині.
Приїхавши до дому Лена, сказала Світі:
-Давай бери пакети, допоможеш занести мені продукти додому.
Світла нагрузили в обидві руки стільки пакетів, скільки змогла забрати, але в машині залишилося ще досить пакетів.
-Доведеться ще раз приходить, – сказала Олена, сама не взявши в руки не одного, навіть самого легкого пакета.
Вони зайшли у квартиру, мама Олени була здивована, побачивши Світлу навантажених пакунками, але Лена не дала їй нічого сказати забрала Світлу за що залишилися в машині продуктами.Знову Світла завантажилася пакетами, Лена лише закрила машину і без усього пішла до себе в квартиру. Світла віднесла всі пакети на кухню, Лена сказала їй:
-Ти поки разберем і рассортіруй продукти, а я поговорю з мамою, щоб додати тебе зарплату.
Світла початку розбирати пакети, а Олена з мамою пішли в кімнату. Лена їй сказала:
-Мам, цієї дівчини потрібно підвищити зарплату і зробити так, щоб вона нікуди не пішла з свого магазину, коли я закінчу навчання, я візьму її до себе, вона буде допомагати мені по господарству.
Мати зрозуміла задумку дочки.
-Льон, ми зробимо по-іншому. Півтора року довгий строк, вона може тебе і не дочекатися, в її життя за цей час можуть відбутися багато зміни. Завтра я звільнив нашу домробітниця, вона останнім часом обленілась, мене не влаштовує, як вона убирается, тим більше я давно вже хотіла її замінити і візьму на її місце Світлану, нехай вона живе у нас і працює. Тим більше, вона завжди буде під моїм наглядом, так і ти будеш приїжджати додому, так що вона нікуди від нас не дінеться, все одно їй вибирати не доводиться, вона сирота, близьких людей у неї немає, та й живе в каком-то захудалого гуртожитку .

Tags:

Leave a Reply

