Все права защищены © 2008-2009 хуй фото: всегда открыто для вас!

Приїхавши, додому Катерина відразу ж спустилася в підвал і пішла до клітині, де знаходився її раб.
-Ну, що ти згоден бути моїм рабом.
-Так, Пані, я буду тим, що Ви від мене захочете.
-Бачиш, як ти заговорив, треба було відразу погоджуватися, тоді й не було ніяких мук. Тиждень я тебе чіпати не буду, нехай гояться твої рани, ну а потім продовжимо твоє виховання.

Мені було майже вісімнадцять. Я стояла на «козлів» (це найпростіше споруда з дощок, ставши на яке можна дотягтися до стелі) під пильним поглядом подруги і посилено намагалася штукатур стіну. Інструменти не слухалися, а руки ходили ходуном – хвилин десять тому я изнасиловал один робочий із сусідньої бригади (ми називали його «Данді»). Подруга застала нас уже одягненими, пояснювати, що можуть робити чоловік і дівчина в крихітній темній кімнатці, їй було не треба, тим більше, що «Данді» клеілся до мене вже тижні три. Тому її пильний погляд міг означати тільки одне – вона чекала пояснень. Дуже хотілося соврать, що нічого не було, але трясущіеся руки говорили самі за себе, і я вирішила сказати напівправду:
-Він намагався мене згвалтувати …-видохнула я й опустила очі.
-А що ти взагалі робила з ним наодинці в цій ванній? – Справа в тому, що кімната, в якій нас знайшла подруга, справді була, точніше, повинна була стати ванною.
-Він сказав, що хоче поговорити, а вас не було, ну і … – продовжувати розповідь я не стала, і подруга, бачачи що мені важко говорити, теж не стала вдаватися в питати.
-Ладно, сядь, Заспокойся. – Я з полегшенням села – треба буде охорону сказати, а то це вже ні в які ворота не лізе.
«Раніше треба було говорити» – думала я про себе – «тепер вже пізно …». Сидіти стало нестерпно. Хотілося відразу зібрати речі і втекти з цієї прокльонів будівництва, але й залишати подругу тут одну теж не годілось. Я вирішила доопрацювати останній день, а ввечері у мене «Дуже занедужає мама» или что-то в цьому роді і ну її, цю стройку! Я встала на «козли» і стала працювати. Спочатку виходило погано, але незабаром я заспокоївся і справа пішла на лад. І тут у дверях з’явився ОН. Серце пішло в п’яти, туди ж упав вироненний від страху Мастерок.
-Кучерявий! Підемо поговорити!
– «Та як він посмів з’явитися сюди після всього цього?» – Гриміли у мене в мозку. Але сказати це в слух я не змогла. Я взагалі нічого не могла сказати і просто відвернулася до стіни, напружено вирівнюючи стіну полутерком. Подруга ж навпаки висловила йому все, що про нього думає, але той навіть вухом НЕ повів.
Все права защищены © 2008-2009 хуй фото: всегда открыто для вас!
-Да ладно! Потім попрацювати! – Він підійшов до мене впритул і схопився руками за гомілки. Від несподіванки я навіть подпригнула на місці, але він стримав мене, і я знову відчула, що хватка у нього залізна. Його руки поповзли вгору, і ось він уже гладить мої стегна при моїй же подрузі. Я не вытерпела і обернулася:
-Не чіпай мене! Я нікуди не піду!
«Данді» оглядел кімнату, явно оцінюючи ситуацію, і зробив те, чого ми не очікували ну ніяк: він обхват мене за стегна і потягнув на себе. Я втратила рівновагу і впала з «козел» йому прямо на плече. Він перекинули мене через плече, як мішок з піском, і поніс до виходу. Подруга від такої нахабності просто сторопіла, а я стала бити його кулаками по спині, звивається і дико кричати. Думка про те, що все може повторитися знову, наповнила мене жахом і змушувала відчайдушно боротися за свободу. Він спустився по сходах і зупинився на майданчику між поверхами. По-видимому, нести орущую і звивається дівчину було досить важко, і він поставив мене на ноги перед собою, але відпускати не збирався. Міцно обхват мене зі сторони спини і притиснувши мої руки до тулуба, він повів мене далі вниз.

Tags:

Leave a Reply

