Качественное видео про двойной анал- на нашем сайте.

– «Ой, тихіше, не поспішай, потихеньку», – ледве шепче, беручи її до себе все більше і більше, намагаючись, як можна глибше дихати.
І раптом невелике зусилля і головка проскакує всередину, м’язи сфінктера скорочуються і щільно обхвативают ствол.
– «Ой, зачекай, не поспішай, тихіше, тихіше», – тільки і можу вимовити, хоть как-то змиряться з болем у прямій кишці.
Тіла двох чоловіків заповнила всю мою промежини, поперемінно поступально рухається всередині, а я все глибше і глибше дихаю, все глибше і глибше беручи її в себе.
– «Тобі добре?», – Тихо шепоче улюблений.
– «Так, так …», – кілька обманюють я.
Почуття болю починає трошки проходити, залишаючи тупое, глухе почуття збудження. У прямій кишці член все швидше і швидше нарощує темп. Губи улюбленого стосуються моїх губ, цілують, язичок пестить їх, як би здійснюючи статевий акт, і раптом несподівано хвиля оргазму алетает на мене. Моє тіло притискається до коханому, руки обіймають, стискають його в своїх обіймах, трясеться, потік густий, пекуче сперми спрямовуються в пряму кишку. А Вітя все цілує і цілує мої в’ялі, безвольние губи.
Скільки за ніч я прийняла друзів Віктора, не знаю. Але такої кількості молодих чоловіків думаю, зможе витримати не кожна жінка. Коли вже було світло на вулиці, мене залишили в спокої.
М’язи піхви і прямої кишки зовсім втомилися і не виконує своєї функції. Вони брали в себе без всякого опору будь-який предмет. Я лежала на животі на лавці, розставивши ноги в сторони, а вони використовували обидві мої дірочки, як хотіли. Чотири пальці ребром долоні, спокійно проникали в задній прохід. Навіть підняв стегна, засовывали долоню всередину жівотіка, і вона спокійно проскакивали всередину, не зустрічаючи жодного опору з боку тіла, ані з боку господині. Я так втомилася від оргазмом і знущань над своїм тілом, що мені було все одно, що зі мною роблять. І як тільки вони залишили мене в спокої, я відразу ж уснула.
Прокинувся, лежачи жівотіком на лавці, в тій же позі, в якій і уснула, але щільно прив’язана мотузками до неї. Особливо туго вони тримала попереку і стегна. Якесь дивне передчуття чогось недобре опанувало мною.
– «О, ти вже прокинулась. Молодец. Нінулька, зараз я тебе буду клеймить, щоб всі знали, що ти моя і тільки моя жінка », – почула я Вітін голос і перед очима побачила розпечену мідний дріт, кінець якої був, зігнутий під прямим кутом, і далі у вигляді літери« У ».
– «Вітя, ти про що ти, що з розуму зійшов?», – Хотіла вимовити я, але рот був заклеєна пластиром.
Качественное видео про двойной анал- на нашем сайте.
І тут, же мою сідниць прокололи страшна біль, зашіпело, і почув запах паленого м’яса. З моєї грудях пролунав дикий мукання, вся рвануло, але мотузки міцно тримали мене, і втратила свідомість …
***
Додому приїхала в понеділок вдень, не знаючи, як мені робити далі, що робити з вагітністю. Витя наполегливо вимагав народжувати, говорив, що від пологів жінки молодеют, що мене ніколи не кине, в іншому випадку, він про мене всім розповість, зробить мені купу неприємностей. Та й клеймо на сідницях, змушувало мене замислитися залишити дитину. Йти до лікаря з таким опіків на сідницях, ложиться в гінекологічне крісла, це для мене було проблематично, тим більше, що всі мої вмовляння Вити не увінчалися успіхом. Після довгих роздумів я решила, буду народжувати.
Коли, через два дні, з відпочинку повернувся з дітьми чоловік, то мені не склало великої праці спокусити його, отримати величезну порцію сперми. Він навіть зрадів, що я стала після розлуки такий страстной і ніжною. Він, напевно, думав, що я сильно соскучилась за ним. Навіть пожалів мене, що у мене на сідницях підхопився чірей. Знав би він справжню причину і що у мене на сідницях.

Tags:

Leave a Reply

