Скачать видео бляди питера и многое другое вы найдете у нас.

-Только в мене не треба … – зі слабкою надією попросила я.
-Чш … я ще не кінчається. – Промовив він пошепки мені на вушко. Він зняв з себе водолазку і, не виймаючи, кинув її на бетонну підлогу. – Вийди з штанів – наказав він. І я корилась, правда щоб зняти джинси довелося вибратися і з кросівок, а одягнути їх назад не було ніякої можливості. Він дістав з мене свій член, підняв мої джінсікі і ліжку їх поруч з водолазкой.
-Лягай – я сіла на цю імпровізовану постіль, растянувшуюся у всю довжину ванної кімнати. Він присів до мене і впевненим рухом укласти на спину, сам же сів на корточкі між моїх ніг і расстегнул на мені сорочку, а потім і бюстгальтер. – Скинь його. – Я зняв і залишилася в одних шкарпеточках.
Він гладить мені живіт і груди і «заспокоював»:
-А на рахунок вагітності не бійся! Я знаю одни таблетки, выпьешь – і все впорядке! – Рука з живота зісковзнув на клітор і спритно знайшла піхву. Він приставив член і тут же штовхнув його всередину. Він ходив у мені, і ходив, то сповільнюючи, то прискориться. Ми ще кілька разів змінювали пози, і в кінці кінців я опинилася на четвереньках (по ощущениям – нітрохи не краще, ніж стоячи біля стіни):
-Яка ти сьогодні холодна! Ніяк не закінчується! -Розсерджений зауважив мій ласкавий гвалтівників. Він, виявляється, все це час, поки я мовчки чекала закінчення екзекуції, намагався довести мене до оргазму! Втративши всяку надію побачити мій екстаз, він скінчив в мене та задоволений улегся зверху, придавив мене своєю вагою і заставив теж лягти на підлогу. Хвилини дві-три він просто лежав і гладить мене по спині, по волоссю:
-Маленька моя, гарна.
Скачать видео бляди питера и многое другое вы найдете у нас.
Ось бачиш, зовсім не боляче! А ти боялась. Чуть-чуть потреніруемся і ти почнеш задоволення отримувати. Сама просити будеш … Давай я тебе сьогодні до дому проводжу, а то приліпиться хто-небудь, ти ж у мене красива! …
Я мовчала і думала про себе, що з таким «ухажером» ніяких гвалтівників не треба.

Глава перша
Одного разу прийшовши ввечері з роботи, Сергій виявив порядку до прокуратури, він був дуже здивований цим, тому що ніколи не мав жодних конфліктів із законом, був законослухняним громадянином. Подумав, що може бути це якась помилка, він вирішив не ходити до слідчого. Тим більше на роботі був аврал, і він не встигав протягом основного робочого часу зробити всю роботу, тому іноді доводилося залишатися на робочому місці допізна. Він працював програмістом у великому концерні. Жив він один в двокімнатній квартирі, який дістався йому від батьків, які померли. Своє особисте життя він не міг поки влаштувати, так як дуже багато часу займала робота, так і вдома він постійно сидів за комп’ютером. За характером про був скромною людиною, не наглецом, але сучасні дівчата таких почему-то не дуже люблять. Звичайно, у нього були подруги, з якими він зустрічався час від часу, але щоб с какой-то из них завести сім’ю Сергій не зміг би. Він вважав себе переконаним холостяків і не знав одружуватися взагалі коли-небудь чи ні.
З ранку Сергій пішов на роботу, він працював і вже забув про виклик в прокуратуру, як його покликали до телефону.
-Нечаєв Сергій Васильович.
– Так.
-Це Вас турбує слідчий прокуратури Лазарева Ірина Миколаївна, Ви отримували порядку прибути сьогодні до десяти годин до мене.
-Виходить, але я думав, що це якась помилка.
-Ніякої помилки немає, я раджу Вам з’явитися до мене до чотирнадцяти годинах сьогодні, в іншому випадку доведеться Вас подвергнуть приводу співробітниками міліції, тим більше відвідування мене у Ваших інтересах, – з цими словами вона поклала трубку.

Tags:

Leave a Reply

