У нас есть все красотка бесплатно всегда открыто для вас!

«Добре?»
«Так … не затримуй, … продолжай так само» – я з трудом орудують мовою.
Він то натягають мене на член, то знімав з нього. Все тіло ломіло от какой-то млості. До цього я ніколи не відчував нічого подібного, навіть коли мастурбіровал. Це були якісь нові невідомі відчуття.Час наче зупинився, була тільки моя дірочки і його член в ній – більше нічого в світі не існувало. І ще пульсація у скроні.
Скільки це тривало важко сказати, я повернувся до реальності від скорочень його члена в попе, які я прекрасно відчував, і моїх гучних стогін високим девчачьім голосом.
Він гладить мене по попе и говорил зриваються голосом: «Все добре, все добре!».
Я не скінчив, але це було набагато крутіше всіх оргазмом, які я відчував до цього. Я розпряміть руки, і як-би присів на андрюхін член, покрутіть попой, уселась зручніше. Поглянувши на себе побачив, що мій живіт і груди були в змащення, яка просто струменя з мого члена – він стояв, як кам’яне і такий величезний, мабуть тиск зсередини змушувало його так наливати.
«Шкода, що все закінчилося, ще б трошки і я б закінчили» – промурликал я грайливому.
«Ну, не расстраивайся, не один ще раз підо мною побувати! Як же нам повезло, що ми вчасно розібралися, кому що подобається. Мне – трахать тебе, а тебе – бути пасивів! Правда? »
« А пасив, це хто? »- Не зрозумів я.
«Це хлопець, який хоче бути на місці дівчини».
«Так, я не проти іноді бути тобі замести дівчиною, але тільки по секрету!»
«Ну, звичайно! А я, в свою чергу, сподіваюся, що ти будеш зберігати вірність мені! »- Тут ми обидва расхохоталісь. Який же у мене чудовий друг! Сам задоволення отримав таке, що навіть і мені зробив приємно, і веде себе так, що зовсім не відчуваю себе пидором, і навіть навпаки, я відчував себе королевою на троні, восседая на його члена.
Я, відчувши попой, що його член поступово зменшується в розмірах, піднятися, щоб звільнити його. Потім встав з дивана, підійшов до дзеркала, потягнувся, погладити себе по стегнах, повернувся спиною, оглядел себе ззаду і вперше в житті сам собі сподобався. Я посміхнувся своїм думкам. А Андрій как-будто прочитав їх, ну знову ж таки – на те ми і друзі, щоб відчувати настрій один одного.
«Ти класний! І як друг, і як коханка! »
« Ладно, не підлизується »- відповів я жартівливо, – сам-то два рази скінчив, а я весь соком исхожу! Щоб у наступний раз довів мене до оргазму, зрозумів? Інакше твоя дівчинка образиться на тебе, і не буде більше ублажать через попу! »
У нас есть все красотка бесплатно всегда открыто для вас!
« А через що? »- Андрій швидко знайшов, що сказати.
Я приснул – «Ну тебе!» – І, скорчів скривджені особа, втік у ванну приводити себе в порядок.
Повертаючись з ванною в зал, і проходячи повз Андрія, я отримав шлепок по попка від нього, але не образливо, а навпаки, дуже навіть приємний.
Була глибока ніч, і тому ми обидва швидко заснули.

Батьки повинні були приїхати тільки до вечора, і ми провалялісь в ліжку до обіду, вірніше Андрій мене провалял. Вот что значит молодий зростаючий організм, він уже прокинувся з ерекцією і тут же почав освоювати завойовані вночі території – прямо сонного мене потрахал. І до того часу, коли мені потрібно було повертатися додому, я побував на його члена ще два рази. Попочка садніла, але Андрій був неумолім: «Коли ще буде такий випадок стільки часу побути разом?»
Я побіг додому, і вчасно – коли я виходив з під’їзду, як раз під’їхала машина Андрюхіних батьків. Я привітався з ними й швидко пішов у бік будинку – мені було соромно дивитися їм в очі після того, що коять зі мною їхній син ще півгодини тому.

Tags:

Leave a Reply

