Вы можете смотреть фото трах бесплатно без регистрации и смс можно у нас и только у нас.

– «Ой, Ніночка, ой, як добре, яка ти розумниця», – ще сильніше вкладання притискуючи до особи, перекриваючи доступ повітря, видаючи чавкающіе звуки.
Після цих слів, вона перевернулася на спину, тягнучи мене за собою. Тепер уже я стою над нею, а вона, обхват руками за таз, піднятися, пестить закінчується соками лоно. Я на сьомому небі. Такого сексуальної розкутості ще ніколи не відчувала. Ми, дві самиці пестить, друг друга, а молодий самець стежить за нашими игрища, випробовуючи, швидше за все неймовірне сексуальне збудження.
Але чому мій милий сидить в кутку і мовчки, зневажливо спостерігає за мною. Самое страшное в цю мить було кончить, отримати оргазм не з ним, а з іншого досі невідомої мені жінкою, більше того його коханкою. Показати свою сутність самки. І він подумає, що я пожадливі сучка і мені все одно під чиїм тілом звивається і стогнати, від кого приймати ласки.
– «Милий, йди суду, я тебе хочу», – ледь чутно, переступивши ерез свою гордість , вимовила, не в силах більше терпіти ласк і стримувати оргазм, розривати тіло зсередини.
Але він продовжував мовчки сидіти у кутку, не висловлюючи жодних почуттів. А я, задихаясь від ласк, изнемогая від почуттів, переповнювали мене, промовила:
– «Благаю, милий, я помру без тебе»
Раптом Витя, напевно, не витримав моєї благання, Зашевелились , став повільно підходити до нас. Його ніжні руки торкнулися сідниць, пройшлися по ложбінке, спустилася до розкриття, порушеній, доступному піхву, пестить губками і язичком Свет. І одразу ж два пальчики, не зустрітися не найменшого опору, проскочили в пещерку, що веде в глиб жівотіка, почали здійснювати танець любові, ласки передню стінку піхви.
Светіни губки і язичок в цей час були зайняті клітора, зубки покусивалі ніжну, порушені тіло, той віночок любові, від якого йшли ниточки управлінні пристрастю до всіх ділянках тіла, виривая з грудей хтиве стогони.
– «Ой, як добре, милий. Я зараз помру. Більше не можу так. Ще, миленький, ще глибше », – тільки і розноситься тихий, хтиве шепіт по горищах.
За моїми ніг пробігала Судорожний тремтіння, я тремтіла немов коня, в стійлі повиганяєш від мух. Стегна все сильніше і сильніше рухалися назустріч пальчиком, що розпалюють, ще більше, безвідному тіло, намагалися поглинути їх повністю.
І ось уже зігнута човники рука намагається проникнути в моє нутро, мені це не дуже подобається, але хіба можу відмовити мілому в його бажанні. Розслабляє, йду йому назустріч, і рука все глибше і глибше занурюючись у нього, все сильніше і сильніше розтягує вхід в піхву, викликаючи тянущие, розривати хтиве біль, отримують все більш гучні та глибокі подихи.
– «Ой, ой, тихіше, тихіше, не поспішай, миленький. Потихеньку », – тихо шепче, намагаючись рукою зупинити просування долоні.
Вона зупинилася, а потім знову, повільно починає свій шлях. І ось пройдено саме вузьке місце, пензлем прослизнула, повністю опинилася в утробі, створюючи непередаване відчуття, але, мабуть, більш приємне для нього, ніж для мене.Створки входу щільно обхват зап’ястя руки. Всередині все палало, горіло. Губи пересохло, на чолі виступили крапельки поту. Ласк Светы я зовсім не відчувала.
Кисть спробувала проникнути ще глибше, але глибше, було нікуди, був всьому межа. Стояти на четвереньках більше не могла, і весь мій вага обрушився на подружку, яка виявилася підо мною. Рука спробувала чинити руху всередині, але у відповідь лунали лише стогони й судорожні, мимоволі скорочення м’язів.
Для Світлани мабуть було прекрасно зрозуміло, що зі мною робить милий, яким випробуванням піддаються я. І ніжно ласка стегна, вона вимовила:
Вы можете смотреть фото трах бесплатно без регистрации и смс можно у нас и только у нас.

Tags:

Leave a Reply

