Бесплатные фильмы голая вагина? Ты его нашел!

– Треба дірочку
– Яку? запитав я, адже совершеннійшій осел навіть не знав де у жінок дірочку адже я з 12 років дрочить і думав що це і є любов хоча навіть моя сестра вже знала своє будову.
Я погано порівнюючи вже пішов на поводу у цій “дослідної” жінки причому член мій вже знову підхопився сестричка піднятися на мене, і взяв член в руку стала водити їм за своєю киска причому відразу почала кріать як добре тепер я не витримав і вистрілив спермою так що залив їй весь низ жівотаі член різко впав хоча сестричка закотив очі як наезніца продовжувала ерзать на ньому що доставляло мені сильний біль хоча миттєво все пройшло і мій малюк знову став набухають і не знаю яким чином він раптом провалився в різко разбухшую кіську моей любимой сестрички і крик моєї улюбленої раптом прорвався так що я знову втратив свідомість. Секунд через 10 я прокинувся весь залитий кров’ю з виделеніяміі поруч без свідомості лежела моя сестричка яка стала жінкою.
Прошу багато років моя сестричка давно замужем і вже є внуки але завжди коли вона приїжджає в гості і хоч їй вже 51 а мені 60 все одно просить поиметь ее потому что я її перший чоловік і наш гріх як і раніше проходить з втратою свідомості від пристрасті.
НОВОРІЧНІ СВЯТА
Автор: kissca
Новорічні свята як прекрасно і це час і дід мороз я його так чекала і … він прийшов …
… Мені тільки пішов чотирнадцятий рік і ось зібралися всі за столом.
Звичайно випили і навіть налили мені … але тут же відправили спати. Я як завжди відразу ж і уснула … але раптом прокинулася від того что кто то сел на мене зверху і став чіпати мої губки … я спробувала відвернутися але сильні руки тримали мою голову і впихалися мне что то в рот. Я опір як могла, але мені все одно всунулі в рот … це був чоловічий член я це зрозуміла коли він став ним рухати у мене в роті … він повільно вводив його і висовуєте .. он трахал мій дівочий ротік … он гвалтували мене в рот … я нічого не могла зробити і тихо лежала а він продовжував рухати членом в моєму ротіке …
Бесплатные фильмы голая вагина? Ты его нашел!
Він задовольняв своє бажання і трахал і трахал меня и … в якийсь момент … пружна струмінь вдарила мені в горло і що б не захлинутися я проковтнула те що потрапило мені в рот … я ковтав його сперму а залишки які стікали з його члена він ізмазал мої губки … и … вивів мене до гостей зі словами вона слухняна дівчинка. Мені налили вина і я випила так як мене нудить від проглоченной сперми. У мене закрутилася голова і мене поклали на стіл жівотіком в низ я відчувала как кто то чіпає мене за пісю і розширює мою попочку … я була п’яну і мені вже було все одно но … різка біль у попочке дала про себе знати і я зрозуміла що мене … ебут в очко. Як довго це тривало я вже не пам’ятаю.
… Вранці побачила що до мене в кімнату входять троє хлопчаків і вони стали
стасківать з мене ковдру а я ведь лежала зовсім голеньких. Я хотіла
піднятися але вони мені не дали цього зробити притиснувши до ліжка стали
розширює мені ніжки і я побачила величезний член який став наближатися до моєї пісе він … він … всунул його і … я сразу вся обмякла сил сопротивляться не було так і вже було чого він повільно став вводити свій член мені в пиздой. Він трахал мене не поспішаючи з розстановкою своїх сил проникаючи в мене з кожним разом все глибше і глибше мене трахалі трахалі дуже довго поки всі троє не наситяться моєї піськой вони не залишили мене і … тільки коли скінчив мені на всередину третій. Вони залишили мене лежати в ліжку. Я лежала і відчувала як повільно повільно випливає з мене сперма яку вони

Tags:

Leave a Reply

