Внимание, сайт содержит голые целки и многое другое вы найдете у нас.

– Я в порядку! – Подав перші ознаки життя Тімо.
– Ну так Порушся! – До нас приєднався Ян після не дуже приємною міні-збирання.
– Ща буде зроблено! – Не без допомоги Глорії Тімо прийняв сидячі положення, – Дякую.
– Та не за что, – вона обдарувала його теплою посмішкою.
Все це справа мені, звичайно, не подобалося. Я завод Все хлеще і хлеще. Хоча … Злість була не по відношенню до Тімо, а по відношенню до самого себе. Чому? Чому я не настільки гарний? Чому я не можу бути таким же сміливим і нахабним, як він?
Сидіти і дуться на весь навколишній світ – звична справа в підлітковому віці. А запивати своє горе двома пляшками пива – це було щось досить-таки нове для мене. Мою «хмільний головушку» відвідала геніальна думка – напиться і забыться. Що може бути легше?
Тим часом, поки я сидів і думав свої філософські думи, хлопці оттащил столик, що стояв посеред двох диванів і почали дуже захоплюючу гру «в пляшечку».
– Дави, пішли з нами! – Покликав лінк.
– Ви ж на поцілунки грати збираєтесь?
– А на що ж ще? – Захіхікала прекрасна половина нашої компанії.
– Чесно кажучи, я толком цілуватися-то не умею …
Внимание, сайт содержит голые целки и многое другое вы найдете у нас.
– На помідорках пробував? – Постебался Тімо.
– Ага, ще на м’яких іграшках, – фиркнул я.
– Хоч до огірків не добрався?
– Не довелося.
– Короче, вистачить трепаться, дави, сідай в коло! – Поставив жирну крапку Ян.
– Ладно, ладно, – закотив я очі і знехотя сів у коло до інших.
Ех … Скільки пляшечці не крутится – все одно, на кого-нибудь, да покаже. Я знову був в лузер. Ця дурацкие пляшка мені ніяк не випадає.Хоча, напевно, воно й на краще – стремно було дивитися, як сосут Лінки та Ян … В мені навіть зародився страх, що вперше це буде з хлопцем. Хоча, ми ж п’яні, і по-моєму, все вже по фигу – хлопчик твій партнер чи дівчинка.
Довгоочікуваний момент істини настав. Була чергу Глорії. Вона легким рухом руки привела пляшечку в дію, і зробила це так заворажівающе, ніби знала, що зараз відбудеться. Я завмер в шоці. Фортуна нарешті повернулася до мене обличчям, а не тим місцем, як звичайно.
Вона потягнулася до мене назустріч, я проделав то же самое. Серце билося в шаленим ритмі, скоріше в ритмі того дощу, що цілий день барабани сьогодні по даху. Я боявся … Боявся, що у мене нічого не вийде і мені знову доведеться пережити черговий позор на мою голову. Але … Страх мій був далеко помилковим. Наші губи злилися, і в моїй голові как будто что-то щелкнуло … Я діяв вже на автоматі. Було навіть відчуття, що це був не перший, а сто перший раз …
– Вау … – досить-таки загадково промовила Глорія після всього цього.
Я лише почервоніло, посміхнувся і заліз назад на вже насиджені місце на кріслі.
– дави, ти чого? – Всполошілся Тімо.
– З мене вистачить.
– А жаль … Я так хотів тебе поцілувати …
– успеешь еще …
Хлопці продовжили цей захоплюючу гру, але вже без мене. Я сидів у кріслі, згадував цей солодкий поцілунок і лише боязко милуватися нею. І все ж, як короткі моменти щастя, по крайней мере, для меня …
Черга дійшла до Тімо. По волі випадку його оппоненткой стала Глорія. Для мене це було досить несподівано … Але що сталося в наступний момент, мене просто добіло. Вона разлеглась під ним, немов матрац армії! Я не вірив своїм очам. Глорія притиснулася до моєму другові і провела рукою по його особі. Це і стало останньою краплею. Тут я просто не витримав.
– Повія! А я ж тебе любив! – Крикнув я їй і втік на горище, де б мене ніхто зараз не бачив … Подалі від них …
– Давид, стой! – Спробував зупинити мене Тімо, але тут же опинився в полоні у моєї любові. Ян з Лінки вже нічого не соображает і навіть не кинулись мене зупиняти.

Tags:

Leave a Reply

