Бесплатные фильмы сиськи письки попки бесплатно без регистрации и смс можно у нас и только у нас.

Почему-то такий комплімент зовсім не порадував. Я встала й судорожно початку поправляти одяг, плекаючи шалену надію, що все вже закінчилося. Але не тут-то було.
– Подожди, сонце, ти куди? Це була тільки прелюдія, головне попереду. Роздягатися. Я хочу на тебе подивитися.
Я слухняно зняла блузку, ліфчик, колготи. … За ними пішла спідниця. Я стояла посеред кабінету в одних трусиках, згорить від сорому. Від холоду шкіра покрилася Мурашка, соски затверделі. Мабуть, це видовище доставили йому задоволення. Мені кілька разів довелося повернутися кругом. Після чого вчитель підійшов до мене ззаду і притиснув до себе. Однією рукою він теребите мою груди, а другу запустив у трусики. Моя попа щільно притискається до його стегнах, а його член упирався в мої сідниці. За інших обставин або достатньої стимуляції я, може бути, і порушила б. Однак С.А. був явно не налаштований на тривалі ласки.
Він уложит мене поперек парти особою вгору, стянул труси і розвів мої ноги.Я інстинктивно звела їх знову, в страху від того, що буде. Мої дії тільки раззадорілі його.
Бесплатные фильмы сиськи письки попки бесплатно без регистрации и смс можно у нас и только у нас.
– Порозкладаєш ноги, с * ка! Я хочу бачити твою піську.
– Будь-ласка, … не треба …, – прошептала я, все також стискаючи стегна.
– Треба! Ще й як треба!
Він втіснул руки між моїх ніг і широко развел їх. Моя клацаючи розкрилися у всій красі. Він жадібно уставился в мою дірочку, остаточно втрачаючи голову від бажання. Потім приставив до неї голівку члена, як би приміряти. Я завмерла на парті і спробувала відволіктися від происходящего.
Ну, дитинка, попрощався зі своєю целкой! – Радісно вимовив він і різко навалився на мене. Його величезний стовбур буквально увірвався в мою незайманий клацаючи, з безумной силою пробиваючи собі шлях і в клочья розриваючи плевен.
Я взвила від дикої болю. За що відразу отримала по губах.
– Молчи, лише повія, хочеш, щоб нас попалив? – Зло прошіпел він, все глибше вгоняя свій прилад.
Я Закусила губу і міцно вцепились в парту, ніби шукаючи в ній підтримку. А мій вчитель, натужно сопя, енергійно працював членом. Він довго жорстко трахал мене, а все моє тіло здригаються під його натиском і відкликає стогін на кожен удар. Я закрила очі і молила, щоб це все скоріше закінчилося.
Раптово С.А. відступив і витягнув свій кінець.
– Клас! Ти така вузька! Ну-ка повернись – я Натягніть тебе по самі яйця.
Не чекаючи моєї реакції, стянул мене за ноги на підлогу, поставив раком і, обхват мої стегна, знову увійшов в моє лоно. Учитель в шаленими темпами насаджується мене на кол так, що його яйця бились про мої ноги, а член боляче упирався в матку. Здавалося, він хоче продолбать всі мої нутрощі наскрізь. Стогнати я вже не могла, тільки тихо скул. Колихала вкрилися садна, а стегна синців. Це тривало цілу вічність. Коли ж напруга досягла межі, С.А.поваліл мене на підлогу і всім тілом навалився зверху, з дикою силою вгоняя свій ствол. Після кількох таких ударів учитель, нарешті, скінчив. Сперма фонтаном видалила в стінки піхви.
Він повільно сліз з мене та натягнув штани. Я с трудом встала, зібрала розкидані одяг. Вся моя промежини походила на суцільну рану.
– Ну ось і все! А ти боялась. Можеш вдягатися.
Я натягнув мокрі трусики на закривавлену, грубо раздолбанную піську. Одягла костюмчик, який не міг приховати всі синці та садна.
– Про двійку більше не хвилюйся, все буде виправлено, – пообіцяв мені С. А. Потім він простягнув мне какую-то бумажку.
– Слухай! Зараз підеш в аптеку, купити ось цю таблетку. Приймеш за інструкцією. Поняла? Це щоб ти не залетіла.

Tags:

Leave a Reply

