Бесплатные фильмы видеоролики извращений удовлетворит любого мужчину.

Єва, ти сучка з Мандей, скучаю по хую, а мені потрібна пиздой для задоволення, хочу і в попка спробувати, тепер будемо дружити сім’ями та геніталії! А як у твоє дочки з цим, вона не слабка на передок?
Подругою Машею приїхали до неї на дачу, мати її не змогла через загострення какой то хвороби. По началу я отнеківалась, але Машка мене вмовила тим, що роботи там небагато, але зате можна скупатися в озері, позасмагати. Я повелись на це, літо жарке, а на пляж я не обирав вже дуже довго. Та й взагалі, літо почалося з поганого посварилася з хлопцем, треба відволіктися. Ми зібрали манаткі, сіли на електричку і рушили на дачу. Приехали, розташувалися, зодягли купальники і вийшли в город. Роботи і справді було не багато, ми швидко впоралися і відправилися на пляж.
Річка була не далеко і ми пішли прямо в купальниках, узявши з собою тільки рушники. На березі майже нікого немає, лише компанія мужиков шумно відпочиває далеко, в тіні дерев. Розстелю рушники, ми вляглися засмагати. Машуня розважає мене анекдотами і я остаточно розслабитися. Незабаром вона пішла поплавати, а я, прігревшісь на сонечку, задрімали. Прокинулася з почуттям тривоги, Машуні поруч немає. Нервовою оглядайся. В озері її також немає, я забеспокоілась. Думки в голові нехорошие. Вдивлятися в сторону мужиков. Як то вони дивно там метушливого возятся. Я спочатку не зрозуміла, а потім до мене дійшло, де Машка. І тут помічаю, що двоє з них направляються в мою сторону. Мене охопив страх, але виду не подаю. Підійшли, один з них, не бажаю я приєднатися до їхньої компанії.
Естественно не бажаю! Але кинути подругу, одну з цією орав мужик страшніше, ніж піти з ними. Встаю, збираю рушники і ми попрямували в бік барахтающегося купки. Підійшовши ближче і роздивилася, чим вони займаються і жахнувся. Мужики, з трьох сторін, прут Машка у всі щілини, при цьому вона Блаженна закривши очі, голосно ууфф, уухх, аафф, стогне їм у такт. У мене, як то немає бажання ставати блядь і я намагаюся ретируватися. Але, вже пізно. Двоє, що йдуть позаду схватив мене, підвели до інших. Намагаюся вирватися, але вони міцно тримають мене примовляючи, що зараз мені буде весело і добре, як подружці. Вони завалили мене на расстеленное на піску ковдра.
Бесплатные фильмы видеоролики извращений удовлетворит любого мужчину.
Я зажмурілась, змилуйсь коліна і обхват груди руками. Але це не допомогло. Мене буквально розклали по ковдрою, одна тримає руки, дві ноги. Підійшов ще один мужик і стянул з мене стринги купальника. Нова хвиля страху окатіла мене, розумію, зараз станеться все, що заманеться подонков. Кто то, знявши ліфчик купальника, почав цілувати і мусолили мої соски. Одночасно інший лиже мені клітор. Дрібно дрожу в озноб взбудораженних почуттів. Я боюсь відкрити очі, мені страшно, і соромно за свою жіночу плоть. Адже ніякого огиди від їх дій не відчуваю. Соски мої вже набухлі, а киска ниючий напружилися.
Відчуваю хвилю легкого збудження, яке зростає пропорційно зусиллям мужиков. Вони все зрозуміли і ранок зусилля. Моє тіло вже готове до ласка і хоче продовжити.Кто то посасивает сосочка і погладжувати живіт. Інший вилізивает мені киска, теребите клітор і засовывает мова в піхву. Мені стає все солодший, я вже сама не помітивши, постаниваю від задоволення. Мова хлопця робить щось неймовірне з моїми вкладання і клітора, іноді добегает і до Попков. Я просто, аж заходжу гучними стонами. Вже з мутной головою, мало розумію, що відбувається, бормочу что то бессвязное, грязно прошу їх трахнуть мене. Масла у вогонь моєї пристрасті підливають стогони Машка, поруч в купі мужиков, її ебут поперемінно не зупиняючись.

Tags:

Leave a Reply

