Скачать видео очень большие сиськи и многое другое вы найдете у нас.

Я гортав фотографії і не вірила своїм очам. Вчора я мріяла про це, а тепер дивилася на себе зі сторони і готова була провалитися під землю … Я не знала, як, має бути цей ізвращенец себе знімав, як тихо мастурбірует, а тут з’явилася я … Але … Ці фотографії як він мене трахает на столі … Ох …
Я гортав їх і гортав, думаючи про те, що тепер буде. Рис … Тут навіть не видно його обличчя, тільки мене і член …
– Я на роботу! – Доніс голос Кімікі-сан.
– Добре! – Крикнула я і злякалася власного голосу.
Повинно бути, Кіміка-сан теж його злякалася, раз поспішила вийти … І добре … Якщо вона це побачить … Вона точно оторвет голову мені і йому … Мені було страшно навіть уявити, що мене чекає … Ось уже агент Кіміка розминайте кулаки, дивлячись на мене горящими вогнем джихаду очима, а где-то в сторонке валявся відрізаний член … Ааааа … Ну за що ж мені це ?…
Стоп! А чому це взагалі сталося? Хіба не повинна була спрацювати Абсолютна сила? І міс ДВ что-то не з’являється … Невже вона залишила мене? Якщо так, то я точно в небезпеці … Самое время замурували дому, щоб не бути ні куди до самої смерті … Чорт, це ж треба було так вляпатися! Тільки-но вона зникла … Ну що за невезіння таке ?…
Скачать видео очень большие сиськи и многое другое вы найдете у нас.
Ладно, тепер вже ні чого не повернеш. Потрібно це обмозговать! Зберіть ж нарешті! Що робити? Якщо він надіслав фотки … Стоп! У листі ж написано: “Сподіваюся, ми ще увидимся і повторимо це”. Це значить, що він мене шантажує? Він хоче перетворити мене на невільницю, як у тому хентай? Потрібно розповісти Кіміке-сан … Але вона точно мене вб’є … Може бути Кейко-сан? Ні, вона зараз в Сан Сіті, на каком-то заході … Вот же не щастить …
Ctrl + N, окошко редактора нового листа з’явилося на екрані. Ні, я спитаю прямо у нього! Іншого варіанту немає!
“Навіщо ти це прислав? Що ти від мене хочеш? Ти мене шантажіруешь?”
Відправила … Тепер чекати напевно до понеділка …
Минуло хвилин п’ять, від нього прийшла відповідь! Он что, с утра пораньше чатує мене? Що там?
“Зовсім ні! Я подумав, що ти хотіла б подивитися на себе. Адже ти така гарна, і знімки вийшли вдало. Я зовсім не думав шантажувати тебе. Я невдаха, і був безмежно щасливий, що ти дозволила себе трахнуть. По правді, ти була моєю першою дівчиною, і я до сих пір не можу повірити, що це була така гарна дівчинка як ти. Я просто мрію, що ми знову зробимо це, адже ти дозволила іноді себе трахать. Такий невдаха як я не гідний цього, адже ти така досвідчена, але я продовжую мріяти про це. “
Блин … І польстіл, і обставили … Ні, може бути, він насправді самотній девственник вроде Кодзі, який зараз сидить з німбом над головою і згадує, як сама Лінда-чан йому отсосала … Але у нього в руках такий компромат … Що ж робити?
А що мені залишалося робити? Лише чекати що буде, і знову й знову дивитися фотографії … Адже це те, про що я тоді і мріяла, і ось вона, моя мрія … Вот я цілувала цей член, ось ковзає губами по ньому, ось навіть бантик схожий на метелика, і мої зелені волосся між його ніг, а вот я щекочу мовою кінчик його головки … Як же возбуждающе я виглядала тоді з цією спермою на обличчі … Ах … Ага, а от той кадр, коли я, нічого не розуміє, стою і дивлюсь на щойно закінчили член … Ні, як же здорово вона виглядає … Ага! А ось я вже роздягають, як сексуально дивлюся в одних шкарпеточках і туфлях … А ось він мене трахает … Оооо! А ось я кончать! Я і не знала, що на мені було стільки сперми! Як вона гарно виглядає на моєму тілі разом з потом!
Я не помітила коли почала мастурбіровать, розглядаючи саму себе на фотографіях. Адже вчора я мріяла саме про це … Так до чого тепер жалю? … Я ласкают себе, а у вухах так і стояв цей голос …

Tags:

Leave a Reply

